Autor Tema: Lov na velikim daljinama  (Posjeta: 397517 vremena)

Offline Ivan75

  • K 100
  • **
  • Postova: 317
Odg: Lov na velikim daljinama
« Odgovori #1590 u: 22. 08. 2018. 15:17:10 »
Dužan sam objasniti zašto sam baš zapeo za RWS.

https://rws-munition.de/en/rws-hunting-area/rws-hunting-ammunition/rws-centerfire-rifle-cartridges-for-hunters.html#!0/1115/3

U pitanju je balistički (i terminalno balistički) jako optimiziran i lukavo napravljen fragmentirajući metak. Na jako velikoj udaljenosti pri maloj brzini i energiji svejedno stvara masivna oštećenja unutarnjih organa.
Sastoji se iz više djelova, stražnji se ne fragmentira, tako da metak zadržava i probojnost.

Definitivno, ovo bih odabrao za LR lov. (Pišem hipotetski, osobno, teško da ću u LR lov)

Još jednom, totalni sam početnik. Ako griješim u odabiru, hvala na svakome upozorenju.
Zanima me, jesam li ja ovo sve dobro posložio.


Offline roger

  • K 3000
  • *
  • Postova: 3150
Odg: Lov na velikim daljinama
« Odgovori #1591 u: 22. 08. 2018. 15:41:06 »
E, zapeo si za taj rws, i ne pustas ga nikako.

Odi na internet, nadji kontakte od firme bullet doo.
Pa pitaj cjene. I sta nudi. Vjerujem da je jos uvjek povoljno.
To ti je sad domaca zadaca, pa javi kakve si cjene saznao. makar jesu li povljnije nego u ducanu.

Za streljastvo se uclani u streljacki klub. tamo ces savladati osnovnu obuku, i pravila ponasanja na streljani.
vec nakon prvih natjecanja mozes dobiti potvrdu na osnovu koje mozes traziti nabavnu dozvolu - za sportsko oruzje.
(ako ispunjavas opce i posebne uvjete zakona, osnovno da nisi kriminalac)

Mozes svo oruzje B kategorije nabavitri na sportsku dozvolu.
Cak mozda i vise vrsta / tipova/ ili kalibara nego lovac.

Razlika u dozvoli oruzja za sport ili lov, je sta za streljastvo mozes dobiti oruzni list za sportsku pusku/pistolj na drzanje.