Autor Tema: Pozdrav svima  (Posjeta: 705 vremena)

Offline studentica

  • K 0
  • Postova: 0
Pozdrav svima
« u: 08. 01. 2016. 16:04:03 »
Odmah na početku želim se ispričati na ovom spamu.  sor Naime, ja sam studentica Etnologije i kulturne antropologije i za seminar sam odabrala temu lovstva. Ovim putem sam Vas željela zamoliti da mi odgovorite na par pitanja. Zanima me smo što Vas je motiviralo da se baviti lovstvom i što ono za Vas znači ( da li je bitno druženje, provođenje vremena u prirodi, rekreacija...) Ja se još jednom ispričavam i nadam se da nikoga nije razljutio ovaj ovdje post. Ako je tko zainteresiran odgovoriti mi na ova pitanja može ostaviti komentar ili mi se javiti na mail majanakolonic@gmail.com . Naravno odgovori koje dobijem neće biti nigdje izdani ni objavljeni niti će se spominjati Vaša osobna imena,korisnička imena ili bilo koji podatci koji bi mogli otkriti Vaš identitet. Još se jednom ispričavam na smetnji i unaprijed zahvaljujem na eventualnim odgovorima

Offline roger

  • K 3000
  • *
  • Postova: 3165
Odg: Pozdrav svima
« Odgovori #1 u: 08. 01. 2016. 16:15:43 »
Gospodjice,
lijepo da ste navratili, i dobro dosli! zagi

Ovdje na forumu vec ima jedan thread, upravo na ovu vasu temu:
http://forum.lovac.info/lovstvo/zasto_ste_postali_lovac_ili_lovkinja_152.0.html

Takodjer I ovo:
http://forum.lovac.info/lovacko_zakonodavstvo/vodenje_sina_u_lov_2559.msg269925.html#msg269925

Tamo cete naci i moj skromni osvrt.

Motivi koji su pokrenuli nekog u lovacke vode, mogu biti razni, a mozda najcesce obiteljska tradicija koja se prenosi sa djeda, na oca, na sina, na unuke... A neko je vjerojatno iz svojih razloga pokrunuo tu tradiciju u svojoj obitelji, pa bio prvi koji se tim bavi.

Medjutim, mislim da je svim lovcima, nakon sta su se nasli u tim vodama zajednicko - ljubav prema prirodi.