Forum LOVAC

Odjeća i Obuća, Oprema za lov, lovce i lovište, terenci => Oprema i Odjeća i obuća => Obuća => Autor teme: jura_ - 07. 01. 2009. 20:45:52

Naslov: Gležnjače ili čižme za lov
Autor: jura_ - 07. 01. 2009. 20:45:52
Pozdrav ljudi. Molim preporuke za čižme ili gležnjače za lov, naravno da su što bolje i nepropusne, čuvaju toplinu. Pošto sam student i nemogu trenutno izdvojit više od 700kn svakako bi molio savjete. Trebam ih za nedjelju, a i da prodajno mjesto bude u zagrebu.
Naslov: Odg: Gležnjače ili čižme za lov
Autor: kalnik - 07. 01. 2009. 20:53:33
Zovi Jura, Lapis Plus 01/4668785. Ali, znaš onu: " kol'ko para, tol'ko muzike". Dobra ti Kob u nedjelju , pa makar i u sandalama, zimskim. d4
Naslov: Odg: Gležnjače ili čižme za lov
Autor: magwin - 07. 01. 2009. 21:27:43
dobre gumenjače i za 200kn a gležnjače nedjelja Jakuševac-kopija Adidaski ali solidne 300kn.
Naslov: Odg: Gležnjače ili čižme za lov
Autor: kalnik - 07. 01. 2009. 22:56:08
je, al koliko kužim Jura treba cokule za nedjelju ččč
Naslov: Odg: Gležnjače ili čižme za lov
Autor: magwin - 08. 01. 2009. 00:32:54
je, al koliko kužim Jura treba cokule za nedjelju ččč

nisu ni gumenjače loše happi
Naslov: Odg: Gležnjače ili čižme za lov
Autor: Antezg - 08. 01. 2009. 00:43:05
Probaj u Alpini - za te pare ćeš naći odlične gojzerice s Gore-texom.
Naslov: Odg: Gležnjače ili čižme za lov
Autor: kalnik - 08. 01. 2009. 06:58:09
Probaj u Alpini - za te pare ćeš naći odlične gojzerice s Gore-texom.
Ili BBS Fisherman's friend, Maksimirska cesta.
Naslov: Odg: Gležnjače ili čižme za lov
Autor: skyangel - 08. 01. 2009. 07:45:07
Ja koristim ovaj novi Jelenov HV model visokih zimskih gojzi i prezadovoljan sam!
Naslov: Odg: Gležnjače ili čižme za lov
Autor: gogo3006 - 08. 01. 2009. 08:00:51