Forum LOVAC

Za goste i nove članove => Predstavljanja novih članova foruma LOVAC => Autor teme: darko čular - 03. 04. 2010. 11:11:38

Naslov: predstavljanje u kratko
Autor: darko čular - 03. 04. 2010. 11:11:38
Želio bih da pozdravim sve clanove ovoga foruma i da mi nezamjere kroz moje buduce pisanje jer ja sto god da pisem to ce se odnositi na pse i kinologiju
U kratko o sebi. Ja sam pocetnik u ovoj vrsti sporta kada su takmicenja u pitanju a psima se bavim od rođenja odrastao sam u kuci gdje su lovci i jos jednom pozdravljam sve a posebno clanove ogranka SPAČVA zagi
Ok u redu ako si početnik ali prijatelju molim te reci malo više o sebi,objasni ljudima gdje se nalaze Spačvanske šume
pozdrav HS-2000, moderator

Evo da ispunim želju moderatora pa da nadopunim svoje predstavljanje.
Zovem se Darko Čular zivim u gradu Otoku koji je ujedno i najmlađi grad u hrvatskoj njegov geografski položaj je daleki istok Hrvatske i okružen je spačvanskim šumama stoga i nije čudo da ljudi sa ovoga podneblja vole prirodu i lov jer vec kao djeca svi idemo u lov, ribolov, sakupljanje gljiva itd
Također imamo velike atare koji obiluju zecom i srnecom divljaci jedini je problem privatizacija lovista i okrupnjivanje poljoprivrednih gospodarstava pa mi se cini da ce uskoro loviti samo bogataska tajkunska muda.
Sretan Uskrs želim svima!!!!

Naslov: Odg: predstavljanje u kratko
Autor: zhrvoje - 03. 04. 2010. 11:36:18
 zagi
Autor: moreno40 - 03. 04. 2010. 11:41:34

Dobrodošao Darko!!!     zagi       zagi     zagi
Autor: antoniog - 03. 04. 2010. 11:49:34
 zagi
Autor: bena - 03. 04. 2010. 13:40:04
 zagi
Autor: Macak - 03. 04. 2010. 14:04:38
 welcome zagi
Autor: jatagan - 03. 04. 2010. 18:01:37
 welcome
Autor: dario - 03. 04. 2010. 21:32:41
 zagi
Autor: Deda M - 03. 04. 2010. 23:19:35
   zagi  i   zagi
Autor: lav - 03. 04. 2010. 23:23:03
dobro došao i sretan uskrs!  zagi
Autor: JANEZ L - 03. 04. 2010. 23:46:41
Lp!

welcome z10

Lovski zdravo
Janez L
Autor: gavro - 04. 04. 2010. 00:39:33