Autor Tema: vabilica za lisicu  (Posjeta: 105564 vremena)

Offline Tihomir

  • K 1000
  • ****
  • Postova: 1423
Odg: vabilica za lisicu
« Odgovori #135 u: 19. 09. 2017. 17:43:12 »
Jel tko koristio ovaj model I kako Vam se pokazala za lisicu i caglja?

Hvala
Dobra kob  d1

v=BtLBo7C8P1c&feature=related

Offline mrki

  • K 500
  • ***
  • Postova: 566
Odg: vabilica za lisicu
« Odgovori #136 u: 19. 09. 2017. 18:46:51 »
Ja sam ju imao(imam još) dobar zvuk ali membrana je silikonska pa se nakon nekog vremena( 1-2mj) rastegnula pa nema pravog zvuka više, bolje su one sa tvrdim otvorenim jezičkom( kao od forumaša dregera).

Offline Nimrod

  • K
  • *
  • Postova: 26
Odg: vabilica za lisicu
« Odgovori #137 u: 26. 05. 2018. 09:21:06 »
Evo da malo ažuriram temu. Jako me zainteresirao lov na lisice (u kojem sam potpuni početnik), pa sam naišao i na ovu zanimljivu temu. Odlučio sam okušati sreću sa Nordik Predator Mini vabilicom, a planiram si naručiti i Klaus Demmel.

Jutros sam bio na čeki u svitanje, vabio od 4:30 do 8:00 h, na mjestu na kojem su mi lokalni lovci rekli da inače ima puno lisica. Međutim, u mom slučaju lisici ni traga ni glasa. Došao jedan lijepi mladi srnjak, stajao kojih 45 minuta na 120 metara od čeke, potpuno indiferentan na prodoran zvuk vabilice. Kao da je znao da sam mladi lovac koji još nema dozvolu za odstrijel srnjaka :)

Neki pak kažu da je na lisice najbolje ići u sumrak, jer su tada najaktivnije u potrazi za hranom.

Što vi kažete, koji bi savjet za ubuduće dali mladom lovcu?

Offline dreger

  • K 100
  • **
  • Postova: 388
Odg: vabilica za lisicu
« Odgovori #138 u: 27. 05. 2018. 17:07:58 »
Pozdrav mladi kolega,bez obzira sto si vabio toliko dugo na terenu gde su ti rekli da ima mnogo lisica,mozda jednostavno ili nisi dobro -pravilno vabio ili one nisu bile gladne to jutro.
Procitaj ponovo 1-2 puta ovu temu ispocetka i potrazi slicne na nekim drugim forumima.pa ce ti mozda biti jasnije kako treba vabiti.