Lovna kinologija > Lovne pasmine
Sve o BARAKU
Edvard Simonovski:
Redzo poshtujem svaku tvoju rec kada je barak u pitanju jer si faktor i autoritet u tome.
Sa druge strane ja sam amater zaljubljenik u rasu ali i nepopravljiv legalista i uvek sam protiv promene bilo kojeg pravila ili standarda ako za to ne postoji valjan razlog. Iz tog aspekta kazem da je ovo moj individualni rezon koji uopshte ne pretendira biti konoloska ekspertiza.
Mislim da je osnovno pitanje ovde "Dali bi promena standarda unapredila pasminu bosanski barak ili bi samo zabetonirala cinjenicko stanje na terenu?" Valjana je prema meni samo ona promena koja bi unapredila pasminu jer barak nije od juche i nije samo za danas, a da se cinjenichno stanje na terenu treba popravljati u pravcu vazeceg standarda bez njegovog koregiranja.
U svakom slucaju, zelim puno uspeha u razvoju rase...to je najvaznije!
Pozdrav od Makedonija
STARI AVDZIJA: