Autor Tema: Da kažem nešto o sebi  (Posjeta: 1237 vremena)

Offline Lynx

  • K
  • *
  • Postova: 34
Da kažem nešto o sebi
« u: 11. 08. 2008. 15:49:32 »
Poštovani forumaši,

evo da vam se i ja ukratko predstavim. Nisam lovac, već zaljubljenik u prirodu, bilo floru, faunu, stijenje i kamenje :) Imam 25 god. i odnedavno sam i student Ekologije na PMF-u, kako bih se mogao više posvetiti zaštiti prirode, a ne samo u slobodno vrijeme (trebalo mi je par godina rada u ekonomiji da shvatim što želim od života).

Već 5-6 godina se bavim zaštitom prirode i proučavanjem faune Hrvatske, a radio sam teoretski i terenski na temama zmija, vukova, medvjeda, riseva . . . I čim sam vidio da ovaj forum pokriva većinu tih tema, odlučio sam i ja dodati par informacija. Ne sviđa mi se što su lovci i "Zeleni" stalno jedni drugima za vratom, a u principu i jedni i drugi rade na zaštiti živog svijeta oko nas. Koliko god Zeleni osporavali tu činjenicu, lovci su nam danas potrebni za regulaciju faune, jer zbog fragmentacije staništa više ne možemo govoriti o "prirodnoj" ekološkoj ravnoteži nekog područja. Naravno da bi Zeleni najradije obustavili bilo kakvu vrstu lova, ali to je u današnjim prilikama nemoguće. S druge strane ima lovaca "mesara", kako ih je nazvao jedan od prisutnih forumaša, koji su i zaslužni za tako lošu sliku lovaca, ne samo kod nas, nego i u svijetu.

Ja ovdje želim i jednima i drugima dati informacije sa konkretnih istraživanja, crno na bijelo, jer edukacija je najbolji lijek protiv zadrtosti. Drago mi je što vidim da ovdje ima mnogo lovaca na čast svojem imenu, koji se brinu o prirodi i ne smatraju da treba potamaniti sve "štetočine". Ako i nemam potrebne informacije iz vlastitog iskustva, pobrinut ću se da ih nabavim od mojih kontakata iz DZZP-a, Vet. fakulteta u ZG, PMF-a itd.

Dobra kob svim lovcima.

Pozdrav,
Lynx

Offline dean

  • K 3000
  • *
  • Postova: 3393
  • Prvo gledaj od koga ide, a onda kaj ide
Odg: Da kažem nešto o sebi