Lovna kinologija > Moj pas.:.Moji psi

Bretonka:LARA i Trobojka:BETA

<< < (2/4) > >>

donet:
OK, havala!

A interesuje me još nešto. Kakvu bi dlaku trebao imati mladi bretonac. Konkretno moja bretonka nema bas dugu dlaku kao neki stariji bretoni, a "pantalone" pozadi kao i "zastavice" na zadnjem delu prednjih i zadnjih nogau(otpozadi), kao i gustu dlaku po trbuhu još uvek nema. Mada sam primetio da su joj pantalone pozadi u zadnje vreme poprilično porasle i već su blago vidljive, a isto tako sam primetio da joj se dlaka na zadnjem delu nogu polako ugušćava i raste.  z2

Jer mislite da je ovo u redu za njenu rasu?

Mene sve ovo interesuje zato što sam početnik i prvi put čuvam bretonca.

Hvala na razumevanju  d4

skyangel:
Kao i svim drugim psima, dlaka raste i buja što su stariji. Bretonac ne izletava sa "fudbalerkom" iz trbuha hehe. Bez brige budi, još malo i trebat ćeš u kupnju četki i češalja.  ;D

donet:
OK

Znaci moja bretonka na izgled nije bas tako losa kao sto sam ja umislio  d4

Ponavljam ja sam lovac pocetnik, tako da me mnogo toga u vezi pasa interesuje, a pri tom nema gde da se procita na netu(kao recimo ovo u vezi dlake kad ja ps mali). kod mene u kraju vecina ljudi cuva Nemacke pticare, tako da je vrlo tesko naci bretonca. Ja sam jedva nasao ovu moju da kupim i sad kad su ostali iz grupe videli , svi nesto govore:sto nisu uzeo nemca, nemac je bolji...Bretonci su spori.. ova tvoja bretonka nije dobra, kratka joj je dlaka, od malena treba da joj bude duza i tako dalje...Ja gonice poznajem vrlo dobro, ali sa pticarima slobo stojim, pogotovo bretonci, jer ih u mom kraju ima veoma malo.I sad kad sam kupio bretonca svi nesto negoduju pa je zbog toga mene strah da nisam kupio nesto skroz bezveze i zato zelim da vidim svaki Vas komentar i jednomk otklonim sve sumnje  z2

Evo jos koja slika:

Evo jos koja slika

dean: