Lovna kinologija > Odgoj i školovanje lovačkih pasa

Koi pas

<< < (3/5) > >>

makimax:

--- Citat: Sejfo - 04. 06. 2008. 21:52:00 ---kolega pozdrav!
Čitam tebe (tvoj post) gledam sebe! Ni ja skoro da nisam imao pojma o psima vezano za lov. Sad ti mogu reći da sam za Vas početnike tata-mata. Savjetujem ti da pročitaš sve postove vezano za sve vrste lovnih pasa. Naravno i o ptičarima. Sve rase,  načini i vrste lova su veoma slični. E onda počinješ pitati šta ti nije jasno. O tom svom terijeru sve nauči napamet. za sve ćeš dobiti odgovore. A kad dođeš do divljači npr. lisice tu sam ti ja ekspert. Pomoći ću ti uvijek. Moji učenici sa foruma love po Australiji, lici,prijedoru, slavoniji, i uglavnom su uspješni lovci. za početak toliko. z10

--- Kraj citata ---

Pozdrav Sejfo,druze hvala ti sto si mi pisao meni a i drugim pocetnicima,da prihvatam tvoje misljenje i hvala ti na preporuci,uglavnom pokusavam da radim snjim kako treba,a uglavnom i ja idem na lov samo na krupan divljac..drugu vrstu divljaca ne lovim niti zeca niti ptice.....i imam Zastavu 7,62 i  durbin 3-9x40 gde mogu naci uputstva kako da nastelujem svoj snajper dobro i kako pucati stim ja inace imam nastelovano moj snajper i na 250 metara gadjam muzicki cd,ali kako da nadjem neko iskustvo ko je bolji stim,kako gadjati profesionalno,jeste za to treba dosta vezbanja...hvala ti puno i pisi gde da nadjem ako znas uputstvo za to.....pozdrav svima ovo je najbolji lovni forum....Makedonac. :tommy:

Stipe Šibenik:

--- Citat: Sejfo - 05. 06. 2008. 00:34:31 ---Pozdrav !
Daj stipe ne zajebaji nije čovjek još ni pročitao, a i sam znaš da sam i tebi pomogao na početku. ččč

--- Kraj citata ---

peso :36_21_6[1]: ktiz

SEJFO:
 Ok Stipane! ;)
Naletićeš mi kad tad  ;D

lovacpd:
Pusti stene da odraste, samo ga navikavaj na sve dom.zivotinje |(pse narocito), i radi mu poslusnost sto vise.oko 6-7 mjeseci pa i kasnije pocni da ga lagano ucis za lov.