Divljač > Lovište

Kako se gospodari sa šumama u vašim lovištima?

<< < (19/26) > >>

Miro:
Izvlače s nekakvim šumskim traktorom i uništavaju sve što je još u zraku. Nisam stručnjak za šumarstvo, ali mi nije jasno da se kod eksploatacije mora uništiti ono što ostaje. Šumski putevi se uništavaju i ostavljaju u takvom stanju, a granje i tanje drveće ostavlja se tamo gdje je srušeno. Uglavnom, ako se to tako kaže, to je maskr nad šumom paci, a kad završe s izvlačenjem - jednostavno  fre

7 rem mag:
Oprosti, Miro, ja sam dipl.ing.šum., šta je tebi čudno na onim slikama što si postavio!? Želiš reći da uopće ne treba sjeći stabla ili nešto drugo, ne razumijem???

mauser98:
Pozdrav.
Ja sam student šumarstva i trenutno sam odslušao kolegij Entomologija- znanost o kukcima i njihovim štetama.
Smreka je u zadnjih godinu-dvije napadnuta dosta velikim napadom potkornjaka koji se masovno širi jer mu pogodovala prošlogodišnja suša. Potkornjaci su tipični štetnici drva - ksilofagi-napadaju fiziološki oslabljeno stablo ovom prilikom zbog suše...
Najbolje se suzbija polaganje lovnih stabala, a može uz uporabu feromonskih klopki.

Možda su to ta preventivna lovna stabla postavljena da ne napada ostala stabla. Ta lovna stabla će biti sanirana kad potkornjak položi jaja pod koru tih stabala.  zagi
Tako su nas bar učili...

gperic:
Ja ne znam oko čega tolika frka. koliko vidim niti jedan šumski put nije zakrčen.
Pa što i da je. Šumske prometnice, vlake, puteve radili su upravo šumari i oni ih koriste.
I sada se nađu neki tobože zeleni ili uvrijeđeni koji pljuju po struci. Dali su ti i takvi gradili komunikacije ili znaju samo sr..i i pljuvati. Sječa je završena doći će i strojevi, izvuči će robu, uspostaviti šumski red i ako treba sanirati prometnice jer im nitko drugi to neće napraviti.
Hrvatska je jedna od rijetkih zemalja koja se može pohvaliti velikom šumovitosti i prirodnim i očuvanim šumama.