Streljaštvo > Tehnika gađanja
Lov na velikim daljinama
Ivan75:
Dužan sam objasniti zašto sam baš zapeo za RWS.
https://rws-munition.de/en/rws-hunting-area/rws-hunting-ammunition/rws-centerfire-rifle-cartridges-for-hunters.html#!0/1115/3
U pitanju je balistički (i terminalno balistički) jako optimiziran i lukavo napravljen fragmentirajući metak. Na jako velikoj udaljenosti pri maloj brzini i energiji svejedno stvara masivna oštećenja unutarnjih organa.
Sastoji se iz više djelova, stražnji se ne fragmentira, tako da metak zadržava i probojnost.
Definitivno, ovo bih odabrao za LR lov. (Pišem hipotetski, osobno, teško da ću u LR lov)
Još jednom, totalni sam početnik. Ako griješim u odabiru, hvala na svakome upozorenju.
Zanima me, jesam li ja ovo sve dobro posložio.
roger:
E, zapeo si za taj rws, i ne pustas ga nikako.
Odi na internet, nadji kontakte od firme bullet doo.
Pa pitaj cjene. I sta nudi. Vjerujem da je jos uvjek povoljno.
To ti je sad domaca zadaca, pa javi kakve si cjene saznao. makar jesu li povljnije nego u ducanu.
Za streljastvo se uclani u streljacki klub. tamo ces savladati osnovnu obuku, i pravila ponasanja na streljani.
vec nakon prvih natjecanja mozes dobiti potvrdu na osnovu koje mozes traziti nabavnu dozvolu - za sportsko oruzje.
(ako ispunjavas opce i posebne uvjete zakona, osnovno da nisi kriminalac)
Mozes svo oruzje B kategorije nabavitri na sportsku dozvolu.
Cak mozda i vise vrsta / tipova/ ili kalibara nego lovac.
Razlika u dozvoli oruzja za sport ili lov, je sta za streljastvo mozes dobiti oruzni list za sportsku pusku/pistolj na drzanje.
A za lov kad polozis ispit dobijas diplomu i ishodujes iskaznicu s markicom, na osnovu tog mozes dobiti oruzni list za lovacku pusku ili pistolj na drzanje i nosenje.
Sa sportskim oruzjem ides na streljanu.
A sa lovackim mozes na streljanu i u lov.