Odjeća i Obuća, Oprema za lov, lovce i lovište, terenci > Obuća

Lovačke čizme MEINDEL

<< < (3/6) > >>

Štef:

--- Citat: Ry1 - 08. 10. 2010. 05:16:28 ---Heh GT te cizme su te morale doshetati do Lapidarija tamo sredinom 80-ih...nemaju deca pojma ;)

--- Kraj citata ---

Neki su išli u Lap, neki u Jabuku, neki u Saloon... Uglavnom Strugar je radil i za jedne, druge i treće, nekima za subotnji izlazak, nekima za nedeljnu misu a večinom za svadbe i sprovode!    d4 happi happi happi happi

enigma:
meni je napravil kaubojke ja sam išel na selske zabave zagi z10 dois 2p sauf

Lovac:
Pozdrav dali netko možda korisit ovaj model baš me zanima kakve su

Meindl Spitzbergen
Dieser gewachste Winterstiefel aus Bergrindleder eignet sich bestens für Wintertreibjagden, Schneeschuh-Läufe und ähnlich anspruchsvolle Aktivitäten.
Gewachstes Bergrindleder
GORE-TEX®-Klimafutter
Herausnehmbarer Filz-Innenschuh
Filzfußbett gegen Bodenkälte
VIBRAM®-Meindl-Multigriffsohle
Kälteisolierung bis -35 °C
Schneeschuhtauglich
Meindl-Kategorie 3-4
Meindl Spitzbergen GTX - Outdoor Winterschuhe | Canadian Boots

Der SPITZBERGEN GTX ist ein Wanderstiefel von Meindl. Er ist ein verlässlicher Begleiter für jeden noch so kalten Wintertag, denn das herausnehmbare Filz-Futter hält Ihren Fuß jederzeit extra warm. Zudem sorgt die Gore-Tex-Technologie für Atmungsaktivität und mit der griffigen Vibram-Profilsohle haben Sie auch auf Schnee und Eis einen sicheren Halt. Der Spitzbergen lässt eine Außentemperatur von bis zu -35° C zu.

Štef:

--- Citat: enigma - 08. 10. 2010. 14:30:45 ---meni je napravil kaubojke ja sam išel na selske zabave zagi z10 dois 2p sauf

--- Kraj citata ---

hočeš da ih opišem kak su izgledale, tupa špica, ring sa vanjske strane kojeg drže tri remenčića, peta lagano ukošena prema prstima!  hao hao hao hao hao hao

enigma:
 ;D je baš takve just  z10
 A sad bi rađe ove kaj je Lovac stavil uf te su .ebene   d4

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

[*] Prethodna stranica

Idi na punu verziju